25 september 2020

När man börjar må bättre!

Efter att man legat sjuk hemma och sen ÄNTLIGEN börjar känna sig pigg igen. Finns det någon bättre känsla? Tror inte det. 


Jag har i stort sätt sovit hela tisdag, onsdag och halva torsdag. Sömn är ju den bästa medicinen det vet man ju sen gammalt. Och när jag vaknade upp igår vid lunch så kände jag mig som vanligt igen! Till och med den täppta näsan har försvunnit, hallelujah! 


Tog mig till och med ut på en promenad med Ebbe i skogen och det kändes riktigt bra. Både att få frisk luft i lungorna och få röra på kroppen. Det började kännas att jag mest legat ner i flera dagar.  



Flöttigt hår, fläckiga kläder och osminkat nylle men så himla skönt att känna sig som sig själv igen.

Fredag idag också. Kan ju inte bli bättre :-) 


//Sofie  


 

Inga kommentarer: