14 september 2020

Fotbollssöndag

 Söndagen startade på samma sätt som lördagen, med ett träningspass på gymmet. 


Sen fortsatte söndagen med lite städning och så körde jag ett rejält race nere i tvättstugan. Pontus drog iväg för att spela fotbollsmatch på förmiddagen och det gjorde även jag och barnen efter lunch. Ja barnen skulle spela. Jag och Ebbe gick promenad innan och sen var vi publik och hejade på. 



Det var en väldigt jämn och spännande match att kolla på! Det hände mycket hela tiden och den kunde ha slutat hur som, men tyvärr blev det förlust med ett mål. 


På plats att heja var även Minna. Ja Elin, pappa och svärföräldrarna var också där och hejade så det var en bra supporterskara. 

Det var ett riktigt ruggigt väder igår! Som tur var slapp vi det värsta regnet under själva matchen. 


Vi var rätt frusna och kalla när vi kom hem sen. Då insåg jag att jag var tvungen att åka och handla mat också då vi hade alldeles för mycket som saknades hemma i skåpen. 

Pontus ställde sig och lagade middag gånger två så nu har vi middagen förberedd även för ikväll sen. Sånt gillas! 

Då var det måndag idag igen och vi säger hej till vecka 38! Hej och ho nu kör vi:-) 


//Sofie 


Inga kommentarer: