14 september 2020

Hello måndag vecka 38!

Ny vecka, nya tag som det brukar sägas när det är måndag igen. 

Jag har haft mycket på jobbet idag. Eller om det känts som extra mycket då jag haft som en svag huvudvärk hela dagen... Har man huvudvärk så känns allt mycket jobbigare å segare. Tycker jag iallafall. 


Kom hem och la mig 10 minuter på soffan vilket gjorde skillnad. När barnen och Pontus hade fotbollsträning blev det en promenad med Ebbe och det var också väldogt skönt för huvudet.


Vädret har skiftat igen och nu har vi 18 plus grader så det är riktigt varmt. Dock blåser det en del men men.


Det skönt att kunna gå i bara tröja och slippa ha jacka på sig. Såna små grejer njuter jag av. 



Ebbe han är en riktig fotomodell. Tungan ut och stängda ögon. Mattes hjärta❤

Nu blir det middag här och kanske, ja kanske att jag ska ta och kolla på ett avsnitt av en serie! Helt galet men ni läste rätt. Jag kollade nämligen på första säsongen av "Bröllop, begravning och dop" och såg nu att andra säsongen släpps idag. Så om jag orkar (vilket jag i och för sig tvivlar på) så ska jag försöka mig på och se det ikväll. 

 
//Sofie 






Inga kommentarer: