19 februari 2024

Ännu en dag med ryggont

Söndagen, vad bjöd den på? Förutom ryggont så inte så värst mycket. 


Eller Pontus och jag tog oss en promenad. Spanade in bygget nere i hamnen där vi har båten. Det kommer bli fint! 


Promenaden var rätt jobbigt för ryggen men vi tog oss runt.


Spenderade annars mycket tid åt att kolla på "husköpet i blindo". Den svenska har jag sett sen tidigare så nu plöjde jag den amerikanska och australiensiska versionen. Läst har jag gjort alldeles för liten nu när jag haft ryggskott. Tror det berott på att det är så svårt att hitta något bra läsläge med ryggen. Gå och läsa har ju testats men det är inte helt optimalt. Det blir inte lika rofyllt. 


Hoppas ryggen vill bli bättre snart. Är mer än trött på det här nu. Måndag ska jag ha återbesök med sjukgymnasten så får se vad hon säger då. 




//Sofie 

Inga kommentarer: