27 februari 2024

Middagsgäster

Det blev ytterligare en halvdag på jobbet. Hade hoppats på att det skulle kännas bättre men nej. 


Hade återkoppling med sjukgymnasten och hon bokade in mig på ytterligare ett återbesök dagen efter för en koll. Jag har fortfarande så ont trots tabletter och allt så hon tyckte vi skulle ta en undersökning igen. 


När jag kom in med tåget åkte jag till mataffären för att handla. Handla går bra men jag fick låta matvarorna stå i bilen tills bärhjälp anlände. Lyckades lyfta över varorna in i bilen då jag plockade om och tog några saker i taget. Tog sin tid men varorna kom in i bilen. 


Vi fick sen middagsgäster till kvällen då Pontus föräldrar och Linus kom förbi. 

Ja även Ebbe fick middagsgäster. 


Vi åt pasta med köttfärssås och kladdkaka till efterrätt. Smakade extra bra såhär en måndagskväll. 


Jag gick sen och la mig när gästerna åkt hem. Bar sä trött i ryggen och kände hur den värkte så la mig i sängen med benen i högläge och kollade på norska Bäst i Test tills att jag somnade.



//Sofie

Inga kommentarer: