26 februari 2024

Jävla rygg

Innebandysäsongen hinner inte ta slut så är det dags för fotbollen. Hugos lag hade träningsmatch mot Mjölby denna söndag så vi gav oss iväg på den efter frukosten. 


Pontus och jag tog med Ebbe på promenad innan matchstart. 


Det går inte i något högt tempo när jag går men det går så att säga. Ryggen kändes fasen något bättre även idag. 


Det blev fullt supporterstöd denna match då systrarna Henriksson kom och hejade tillsammans med sin pappa och farfar. 


Kan bli lite långtråkigt att kolla på fotboll så det blev ett avbrott för rastning av barn som ville rasta hund.


Majken ville så gärna ta kort med min telefon. Hade sen 50 st såna här bilder. 


Men hon lyckades ta ett par bilder med kameran vänd åt andra hållet. 


Soligt och fint väder hade vi! Men kallt när man står still så var skönt med dunkappa när jag stod på läktaren och kollade. Jag testade att sitta men det gick inte så fick stå men det är jag ju van vid det här laget. 

Det var en tuff match som slutade med seger med 2-1! Några var glada när de fick springa ut på planen efter slutsignalen för att gratulera sin storkusin. 


När vi kom hem sen var min rygg helt förstörd. Det fick bli värmekudde och högläge med benen. Jag som tyckte det känts så bra i helgen men tji fick jag. Blev inget mer gjort den här söndagen för min del. Fy fan så segt. 




//Sofie

Inga kommentarer: