11 februari 2024

En lördag med träning och kalas


Denna lördag inleddes med att jag körde Leah och hennes kompis till tåget och jag åkte till gymmet för att träna ett pass. 

Var även och besökte en favorit loppis! De stänger alltid straxt innan jul och håller sen stängt en bra bit in i januari då de öppnar igen. Jag har inte varit där sen december nån gång så det var mycket kul att spana in. Hittade några fina hjärtformade glasskålar som fick följa med hem. Tänkte pyssla ihop alla hjärtansdag presenter med dem. 


Blev även mathandling och ett besök på apoteket hanns med innan jag åkte hem. Åt lunch och plockade upp alla matvaror. Fixade sen till Eriks födelsedagspresent och några alla hjärtansdagpresenter.  


På kvällen sen var vi  iväg och friade Erik. 

Bjöds på tacos till middag och supersmarrig tårta till efterrätt. 


När vi kom hem sen kollade jag och Leah ikapp melodifestivalen. Tycker årets låtar hittills inte alls levererat? Men de första deltävlingarna brukar ju inte vara de bästa så det tar sig säkert till nästa. 



//Sofie

Inga kommentarer: