08 mars 2010

En glad påminnelse

Så här på måndag morgonen:) Kom på att vi inte alls har långdag i skolan! Går bara förmiddagen och i eftermiddag är det bara för de som inte är klara med inlämningsuppgifterna men det är ju jag, gött! Det behövdes lite glada nyheter såhär på morgonen, det var väääldigt segt att gå upp. Till råga på allt fick jag näsblod (igen) mitt i allt morgonbestyr. Tryckte upp papper i näsan som jag höll på att inte få loss då jag tryckt upp det så långt, inte bra.

Ska kolla igenom mitt schema för resten av veckan och sen höra av mig till Hannahpanna om en eventuell träffa i veckan. Var ett bra tag sedan sist...som alltid numer känns det som. Är så när folk sviker landsbygden och flyttar in till storstäderna haha:) Nae då det känns som det går långt mellan gångerna man träffar de flesta faktiskt. Skulle ha velat åkt upp till Falun och hälsat på Jennie och Erik i deras nya radhus men det hinns nog inte med innan bebisen kommer... Sen är det väl fullrulle om jag ska hinna komplettera klart skolan därefter. Tiden räcker ju inte till! Snart är det väl jul igen.

Nu ska jag jaga Hugo och se om jag kan få borsta hans små tänder.

//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Ja det ska du! :P Alldeles för länge sen nu :)