22 mars 2010

Plugg!

Har ju skrivning imorgon och det känns inget bra alls. Ska sitta hela kvällen med näsan i böckerna känner jag annars kommer jag aldrig klara det, mycket som ska in och fastna. Pontus ska åka en sväng ut till sin föräldrar så jag ska få sitta i lugn och ro och plugga.

Har inte så mycket att skriva... Har varit en lång skoldag. Därefter hoppade jag in på Willys och handlade mat till alla våra tomma skåp. Åkte hem plockade upp varorna och sen var jag helt slut. Jag orkar ingenting längre känns det som. I morse så dammsög jag hela undervåningen och plockade undan bland alla saker och efteråt var jag också helt slut! Trodde inte jag skulle orka ta mig till skola och dagis. Men som tur var gjorde jag ju det:) Sista skolveckan nu innan vi ska ut på praktik så det gäller att hålla ut haha:)

Nu ska jag bara kika lite på andras bloggar innan jag ska ägna mig helt åt det jag ska göra:-)

//Sofie

Inga kommentarer: