29 mars 2010

Trött i både kropp och knopp

Då var första dagen på praktiken avklarad. Egentligen ingen jobbig dag men för en höggravid så visade det sig vara lite kämpigt. Ska verkligen försöka så gott jag kan men märker jag efter denna veckan att jag inte orkar så får jag ta kontakt med skolan och höra vad de säger. Lite synd om jag inte skulle orka då det verkar vara ett jättebra ställe:) Trivdes kanoners där idag. Bra schema är det också så det känns lite jobbigt att inte orka. Vill så mycket men ibland behöver jag lyssna på kroppen också. Jaja tiden får helt enkelt utvisa och se:)

Hann träffa Hugo också en stund innan han skulle gå och lägga sig vilket kändes skönt. Gillar inte att inte få pussa honom god natt. Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan sängen!

//Sofie

Inga kommentarer: