15 mars 2017

Jobb och innebandy

Idag har det jobbats som vanligt:-) Var så trött när jag kom hem från jobbet! La mig på soffan men hann knappt landa där innan jag och Hugo drog iväg på hans innebandyträning.

Hatar träningen som är på onsdagarna. Då är de i världens trängsta hall och tränar. Hela hallen är liksom planen så det finns knappt inget utrymme för föräldrarna. Burkar inte alltid vara med och kolla utan passa på att gå med Ebbe eller träna själv under tiden Hugo har sin träning. Men idag ville jag vara med och kika på dem så fick sitta i ett hörn precis vid sargen. Tror den timmen dödade min rygg. Fick så jävla ont (rent ut sagt) i ryggen nu ikväll. Måste berott på att jag satt konstigt så länge.


Jag ska lägga mig med fötterna uppe på en stol nu. Det brukar vara det bästa när jag får ont i ryggen.

//Sofie 

Inga kommentarer: