24 mars 2017

Spinning och fina naglar

Fredag, ledig och sol! Ingen dum kombination alls:-)

Jag startade dagen med ett spinningpass. Har inte tränat så mycket sista dagarna då jag inte haft nån energi över till det. Men på morgnarna är jag som piggast så det gick riktigt bra och köra spinningen idag.

Sen vid klockan nio hade jag tid för att göra mina naglar. Det är så kul att kunna ha fina naglar. Jag riktigt njuter av att jag inte längre jobbar i vården och kan få ha fixade naglar. Blev ingen färg den här gången utan en frank manikyr ombre med lite glitter i. Gillar't:-)


Barnen kommer hem från skolan snart. Ska ta med mig Hugo till frisören är tanken. Han har blivit så himla långhårig så luggen är nästan nere i ögonen på honom. Måste fixas till så ska se om det finns någon ledig drop-in tid.

//Sofie 

Inga kommentarer: