13 mars 2017

Veckans första dag snart till enda

Dagen har bara svischat förbi! Jobbat idag och sen efter jobbet åkte jag och hämtade barnen. Det händer inte alltför ofta nuförtiden. Jag lämnar nästan alltid och Pontus är den som hämtar, men idag blev det tvärtom. Så roligt att få hämta tycker jag.

Har gått och blivit ännu mer förkyld. Tror det kan vara Minnabaciller som smittat mig. Hon nös mig rätt i ansiktet igår nämligen och idag har min näsa varit värre än någonsin. Jag blir visst aldrig helt frisk. Hostat har jag gjort mer idag också så jag ställde in den planerade spinningen ikväll. Ja även den imorgon bitti. Vet inte om jag ska ta några dagar träningsfria igen och se om det kan bli bättre. Sämre borde det ju inte bli.

Har dammsugit, tvättat ett par maskiner tvätt och handlat mat också ikväll. Fått lite såna där tråkiga måste saker gjorda.

Nu ska jag föna till håret innan jag måste rasta Ebbe som vill ut på kvällsrundan.

//Sofie 

Inga kommentarer: