01 mars 2017

Första mars


Jag inleder månaden med att vara hemma i ytterligare ett försök att kurera mig. Jag kände mig inte alls bra igår men genomled jobbdagen. Ringde vårdcentralen (efter påtryckning av kollegor) och där fick jag en tid till läkaren på torsdag morgon. Samma läkare som jag lyckats få träffa mina tidigare gånger så det känns bra.

Hostar till och från, halsont som kommit, igentäppt näsa, huvudvärk, hes så jag knappt kan prata till och från, ingen ork eller energi. Ja, jag känner mig allmänt dåligt. Har ju gjort det väldigt länge nu så jag hoppas innerligt att läkarbesöket imorgon ger något. Tills dess blir jag hemma. Hade tänkt jobba på som vanligt men sköterskan på vårdcentralen tyckte inte jag skulle göra det utan att jag skulle ta det lugnt.

Har ju provat det innan utan resultat men gör väl ett nytt försök.

//Sofie 

Inga kommentarer: