24 juli 2009

Åskade

Usch det mullrade hela kvällen igår så jag kunde inte ha på datorn, här på landet så gäller det att dra ur alla kontakter etc när det börjar mullra. Igår så var Anette, Ida och mamma här på besök en sväng:) Mycket trevligt! Funderar på att åka ner någon helg och hälsa på Ida i Göteborg, hon har ju bott där länge nu men det har inte blivit av att jag åkt ner dit. Men förhoppningsvis så blir det ändring på det nu:) Efter att de varit här så skulle jag följa med Pontus, Sandra, Hugo och Poker ut på promenad men mina skavsår är verkligen inte att leka med! Så jäkla ont jag har i fötterna, sår både på hälarna, tårna och sidorna... Usch så det blev ingen promenad för mig. Men de gick inte så långt då vädret blev som det blev. Så vi åkte och besökte Pontus mormor sen och på kvällen så var Pontus och grejade på jobbet. Han håller på att bygga ett barbord till Emme och Dennis så jag fick ha ensamkväll med TV:n jag. Men det var rätt så skönt att bara vara själv en stund också faktiskt. Det behöver man ibland:)

Nu så sitter jag och gör massa vikiga saker som jag helt glömt bort samtidigt som jag skriver här, man är väl en kvinna som klara av flera saker smatidigt haha:) Sitter i telefonkö till Ellos och så ska jag ringa MVC och Vägverket också. Jag måste fråga de på vägverket angående "varning för barn" skyltar. Pontus säger nämligen att om man ringer till dem så sätter de upp sådana skyltar, det är nämligen olagligt att ha egna skyltar uppsatta. Vi har ju en busHugo och inom en snar framtid så springer han ju omkring här så då är det ju bra med en sådan skylt. Åh min tur i Ellos kön, See you later!!!

//Sofie

Inga kommentarer: