08 juli 2009

Loppisrunda

Igår så var jag, mamma och Pontus mamma ute och åkte på loppisrunda:) Vi började i Vadstena och kikade runt där och sen åkte vi till Motala och såklart blev det ett besök på "återvinningen". Sen bar det av till Skänninge, Mjölby och till sist vårt kära "vänner emellan" hemma i Boxholm. Det var tyvärr en del loppisar som hade stängt (lustig tycker jag då det är semestertider men men) men där vi var så fyndade vi en hel del. Har inte orkat ta några bilder på fynden än men jag lägger upp det lite senare istället.

Nu ska Pontus snart iväg och lacka våra dörrar igen plus så ska han kolla på en båtplats här i stan till lilla motorbåten. Hugo han har äntligen somnat efter mycket gnällande... Jag har börjat röja här i huset och ska väl fortsätta med det. Har hunnit prata en stund med Jackie nu på morgonen också och så har jag försökt få tag i hemtjänsten i Boxholm (angående mina papper och scheman som de skulle ha skickat till mig förlängesedan men som jag fortfarande inte fått). Och de verkar var omöjliga att få tag i! Tänka sig... Ska eventuellt in en sväng till Boxholm idag och då kan jag åka förbi och se om någon är inne på kontoret då. Ska förhoppningsvis förbi Ida också och hämta mina fina bokstäver som jag fortfarande inte gjort.. Seg som jag är:P

Nej nu kallar tvätten på mig.

//Sofie

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hey! Vad gör du den 25:e? =)