11 juli 2009

Regn och grått väder

Usch denna morgonen har börjat dåligt.. Hugo vaknade efter fem och ville inte somna om, det regnar ute (som vanligt nu mer) och nu ligger Hugo återigen i sin säng och är dödstrött men vägrar sova! Gud vad jag hatar det här! Varje sovstund har blivit värsta fajten känns det som. Hugo är helt omöjlig att få att sova, envisa unge! Undra vart han fått det ifrån? *host*. Det är vid såna här stunder jag tänker att jag aldrig mer ska skaffa några barn, fatta hur mycket/högt våran son kan skrika. Jag brukar vara rätt envis och tjurskallig av mig också men efter 2 timmar tröttnar man verkligen på att höra detta skärande skrik.

Skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik, skrik det är väl ungefär så jag kan sammanfatta läget i detta inlägget.

//Sofie

Inga kommentarer: