16 juli 2009

Feja och greja

Det har gått i ett denna dagen:) Hugo har, om möjligt, blivit ännu jobbigare på nätterna förtillfället. Vaknade klockan 2 inatt och ville ha välling! Vi slutade ge honom mat på natten för flera månader sedan men men. Tänlte då att nu sover han säkert länge i och med att han har magen full med mat, men icke sa nicke. Vid 5 så ville han upp igen och då fick han återigen lite välling och sedan la Pontus ner honom i sängen igen så vi kunde få sova lite till. Men nej. Hugo låg inne i sin säng och skrek jag vet inte hur länge, ingen av mig och Pontus orkade bry oss utan tänkte att får han ligga där inne så somnar han väl för eller senare. Och det gjorde han faktiskt efter en bra stund. Nu har han sovit middagslur och håller på och river ner alla fotografier i bokhyllan, full med ny energi efter en sov stund. Men han är så rolig Hugo för innan har han alltid bara rivit ner allting men nu så är det som han försöker ställa tillbaka sakerna igen efter att han haft ner dem, så gulllig han är:)

Jag har städat och tvättat idag också, hann med en sväng ner till stan med och shoppade lite nödvändigheter inför imorgon. Pontus har lovat att baka bröd som vi kan ha med oss till matsäck, mums! Var inne och handlade varsin sallad till oss också inne på en pizzeria så nu har vi ätit och är mätta och berlåtna och det är ju aldrig fel haha. Jaha vad ska jag skriva mer tro? Nej nu har Hugo haft sönder en ram! Jäkla unge.. Hur kunde han nå den egentligen? Bäst jag tar hand om huliganen i Ljungsäter nu.

//SofieEn bild (tagen med min underbart bra kamera) på hur fönstret blev med bilderna i.

Inga kommentarer: