22 juli 2009

Panik inne på Willys

När Hugo var hos sina farföräldrar i helgen så fick han smaka på nektariner. Nu är Hugo GALEN i nektariner. Normala barn skriker sig hesa inne på godisavdelningen för att få med sig en chokladbit hem, men inte våran Hugo. Han blev helt galen när vi gick igenom frukt och grön avdelningen inne på Willys förut! Först fick han syn på bananerna (som också är favoriter) och spottade ut nappen och skulle bara ha en banan. När han inte fick det så fick han ju syn på jordgubbarna! Åhh dem ville han bara ha! När dumma mamma gick förbi även dem och därefter passerade nektarinerna så bröt helvete ut på riktigt. Jag trodde aldrig jag skulle klara mig ut från Willys med några som helst varor i kassarna, Hugo var helt hysterisk över att han inte fick stoppa alla dessa godsaker i sin mun! Herregud säger jag bara!!! Stressad småbarnsmamma så det skrek om det.

Dessutom hade jag fått värsta skoskaven tidigare när Pontus, Poker och jag gick på långpromenad (ja jag vet att man kanske får skylla sig själv när man tar nya skor men de kändes bra de första 5 kilometrarna...Sen blev det att gå barfota andra halvan av promenaden) så jag kunde ju inga andra skor ha på mig än mina fina missfärgade pissetofflor, jag kände mig såå snygg! Eller inte...

Usch sicken pärs, nu sover han i allafall lillkillen. Jag hoppas han sover bra denna natten. De tidigare har ju varit katastrofala rent ut sagt, but you never know...

//Sofie

1 kommentar:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Oliwer älskar oxå frukt. Han äter allt. Alla bär som man kan räkna upp mumsar han i sig så glatt;)