26 juli 2009

Bilder från 60 årskalaset

Alla samlades utanför huset och bjöds på en välkomsdrink när vi kom dit. Den var super god, tror jag drack 6 glas...:)
Sarah på bild tillsammans med sin blivande svärmor
Hugo och farfar försvann ett tag och vi undrade vart de tagit vägen. Här ser ni svaret, de har ätit körsbär! Hugo älskar även det så han hade lyckats trycka i sig en massa av dem, med farfars hjälp såklart. Dock så har han bajsat som en, ja jag vet inte vad, idag!
Mingel, mingel, mingel:)
Sarah och Krille
Far och son<3
Äzca tyckte det var jobbigt med kalas, hon däckade i gräset.
Ett kort på när Sandra tar kort. Så nödvändigt...
Grillen sattes igång och det blev mycket god mat!
Försökte ta ett fint kort på Krille och Äzca med vattnet som bakgrund men Äzca ville hellre kela med sin husse än vara med på kort.
Gunnar hade med sig cigariller som alla rökte tillsammans med ett glas whiskey utan jag, jag höll mig till mitt rosévin med lite fanta i:)
Haha Sandra ser ut som en hockeywannabee i Gunnars kavaj:)
Vi sov i båten men Gunnar fick inte plats så han fick sätta upp sitt lilla tält på land istället.
Sarah och Sandra var på G:)
Klockan 5 på morgonen ville Hugo leka med sin faster. Faster roade då sin brorson med att trä en blöja över huvudet. Normalt.
Åhh äntligen är alla uppe och äter frukost med mig!!!
Men när båten började åka hemåt så däckade Hugo inne i akterruffen. Så trött och så söt!!!

Inga kommentarer: