04 juli 2009

Glada pojkar

Pontus och hans pappa, ja och Gunnar också såklart, är överlyckliga för tillfället. Mats (Pontus pappa) har hyrt små grävmaskiner som de gräver med ute i trädgården hemma hos Pontus föräldrar. Så kul det kan vara med maskiner, jag förstår då inte... Så vi har varit här ute sen igår efter att Pontus slutade jobbet. Eller jag har varit hemma några timmar själv idag och storstädat huset! Så nu är det skinande rent överallt! Vilken skön känsla att komma hem till ett rent hus sen:) Var ju tvungen att passa på när farmor kunde passa Hugo. Jag får verkligen ingenting gjort när jag har honom hemma. Mammig är bara förnamnet för tillfället haha.

Orkar inte skriva mer nu för det är verkligen såå varmt här!! Vi ska åka ner till sjön och bada snart och ikväll så blir det grillning. Sen imorgon så ska de förhoppningsvis ta hem maskinerna till oss och göra lite nytta. Har lite buskar och sådant som måste grävas bort.. Jag vill ha en fin trädgård och imorgon så är vi en liten bit närmare iallafall.

//Sofie

Inga kommentarer: