27 september 2013

Fredag och kväll

Då var det redan fredag igen. Jobb är vad min dag bestått av. Pontus och barnen har varit hemma och lediga. Pontus har hunnit sätta upp all panel inne på Leahs rum nu plus börjat med alla lister som ska på plats. Pontus svor lite när han kom på att han var tvungen att ta bort elementet, igen, för att sätta panel där bakom också. Men det blev bra fint när det väl kom på plats:)

Hade after/before work på jobbet idag. Bjöds på smörgåstårta samt att vi firade en kollega som har gift sig. Riktigt trevlig avslutning på jobbveckan:)

Nu håller jag på och gräver i resväskorna (jag börjar riktigt tröttna på att sakna garderober nu..) och leter efter något att ha på mig imorgon. Då ska nämligen jag, Cissi och Sofie åka på kryssning! Ska bli himla skoj. Om jag bara kunde koma på vad jag skulle ha på mig också vore det ännu bättre.

Se om jag hinner skriva något mer här imorgon innan jag åker. Kanske ett mobilinlägg på vägen? Ja man vet aldrig!:)

//Sofie

Inga kommentarer: