04 september 2013

Onsdag den 4 september 2013

För att jag inte kom på någon bättre rubrik.

Åh jag mår så mycket bättre idag! Laddade upp med en god natts sömn och en alvedon innan jag drog till jobbet imorse och det gick över förväntan. Hade ett lugnt schema också vilket var extra skönt idag. Fortfarande sliten i kroppen och småförkyld så jag ska väl inte utmana ödet och träna eller nåt sånt innan lördag när tjejmilen är.

Har annars precis vikt klart all den rena tvätten som ropat på mig från källaren under en alldeles för lång tid. Hunnit med att umgås med dammsugaren också här ikväll. Även det välbehövligt. Något positivt med att det går mot kallare tider är väl att hemmet kommer mer i första hand, typ städningen. När det är fint väder vägrar jag vara inne och göra sånt när man vill vara ute och njuta av det fina vädret. Okej nu låter det ju som vi bor i värsta svinstian och riktigt så illa är det ju inte men ni fattar:)

Det kommer ju en lång mörk och dyster tid då det är mer än perfekt att ägna sig åt sånt:)

Förövrigt ätit världens godaste kvällsmat. Grahamsgröt med egengjord (barnen och svärmor som gjort) äppelmos. Det är grejer det!

Tjingtjong på er!

//Sofie

Inga kommentarer: