30 september 2013

Söndagkväll?

Eller inte. Men det känns precis som det. Inte lätt när hela familjen är lediga såhär en vanlig måndag. Men imorgon är det som vanligt igen. Jobb å dagis tajm:-)
Usch varit lite sliten idag. Mådde som en prinsessa när jag vaknade och hade energi till tusen. Åkte på ett möte och därefter storhandlade jag mat men där, precis där i matbutiken, slog det till. Fy fan så seg jag blev. All ork försvann! Åkte hem och somnade som en stock. Vet inte om det är bakslag av alkoholintaget från helgen eller bristen på sömn men så skönt jag sov!
Vaknade till nylagad mat. Senare åkte vi och besökte Nettan en sväng som bjöd in oss på en fika. Blev även lek ute i lekparken så barnen var väldigt nöjda. Ja tills vi skulle hem då bröt Leah ihop av trötthet.
Men men hem kom vi och nu sitter jag å slökollar på tv men snart blir det duschen. Inget vettigt och se ändå på dumburken bättre och komma i säng skapligt när vi ska upp tidigt imorgon.
Natti Natti på er!
//Sofie
Jag hade på mig de bästa leka-i-sandlådan-skorna ever...Eller inte. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilden på oss är tagen i somras på Tinas föräldrars trapp när vi skulle ta ut Tina;) Kram<3 //Emme