06 september 2013

Vin och öllotteri

Pontus kom hem med storvinsten från vin och öllotteriet på hans jobb. Passar ju bra jag som håller på å lär mig dricka vin:)

Har jobbat idag. En rätt kort dag så det var skönt när det både är fredag och fint väder! Har inte gjort så mycket annars. De senaste dagarna har jag försökt ta det lugnt så jag ska vara så pigg som möjligt imorgon. Det verkar gjort susen för jag känner mig mer pigg idag än vad jag gjort på hela veckan:-)

Just det! Stora nyheter! Hugo lärde sig idag att cykla helt själv! Han har verkligen kämpat våran kille med cyklingen. Han har ju så gärna velat lära sig "då alla andra kan cykla själva ju..". Skönt att även han kan det nu.

Det viktigaste för Hugo är nog inte att han lärt sig cykla utan han lärt sig att man måste träna och kämpa om man vill bli duktig eller klara av någonting. Så är det ju här i livet.

//Sofie