15 september 2013

Söndagkväll alla redan?

Det var ju typ söndagkväll för bara två kvällar sedan känns det som. När ska tiden gå lite långsammare??:-)

Barnen å jag har varit och lekt hos familjen Renvaktar-Qvist idag. Pontus har ju grejat med Leahs rum så kände att vi behövde komma hemifrån en stund så Pontus fick jobba ifred. Barnen har lekt och lekt å Cissi och jag har pratat och pratat. Ungefär:-)

Även fixat både fodrat regnställ till Hugo, vinterjacka med tillhörande termobyxa till Hugo samt en overall till Leah för endast 200 kr. Billigt å bra. Ja okej overallen till Leah fick jag av Cissi efter Alma men ändå. Nu är det bara en overall till Hugo sen är vi förbereda för den där hemska vintern.

Tänkte att det är dags å byta profilbild på fejjan då den jag har är två år gammal. Funderar på att använda denna.

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag lovar att du skulle få min gilla. :)