09 september 2013

God Kväll och God Natt

Måste gå och lägga mig. Är aptrött! Men måste ju uppdatera min lilla blogg en gång innan jag kan slå igen mina blå:-)

Har jobbat hela dagen. Tog en powernap efter jag jobbat å storhandlat mat. Det var rena energikicken må jag säga! Städat hela huset och gjort färdig all tvätt så nu är det skinande rent här hemma och helt tomt i tvättstugan.  Det gillas.

Igår tvättade jag och städade båda bilarna så de är i tiptop de också. Ja gud så skönt må jag säga.

Lägger upp en bild på ett av de finaste smyckena i mitt smyckeskrin. Ett helt nytt armband som Leah gjort på dagis till mig. Mitt hjärta smälter varje gång Hugo och Leah kommer hem med fina saker de gjort på dagis♥

Nu säger jag godnatt för imorgon är det upp tidigt igen för jobb.

Puss och Kram

//Sofie

Inga kommentarer: