27 februari 2020

En fullspäckad onsdag

Gårdagen var så full av aktiviteter att hinna titta in här hanns inte med.

Efter jobbet så kom Pontus och plockade upp mig. Japp vi har börjat samåka från och med den här veckan. De dagar som passar iallafall. Vet inte varför vi inte gjort det innan, men ibland passar det ju faktiskt riktigt bra så då känns det ju dumt att inte åka tillsammans.


Det mysiga är att Ebbe åker ju också med Pontus varje dag. Lite extra mys med min vovvefavorit är ju aldrig fel! Han vill dock gärna pussas men jag har lite fobi mot hundar som slickar på mig. Som ni kan se.

Eftermiddagen och kvällen bestod sen av både besök hos kiropraktorn, hundpromenad, gymmet, hämta barn, lämna bil, mathandling...

Var rätt trött när jag kom hem sen på kvällen. Bums i säng typ.

Nu kör vi nästsista vardagen innan helgen äntligen är här igen!

//Sofie 

Inga kommentarer: