03 februari 2020

Gårdagens veckoslut

Hade en rätt lugn söndag igår. Hugo var iväg och spelade bortamatch och Leah var å lekte med en kompis. Jag tog tag i och vek all ren tvätt från typ två veckor tillbaka. Tog mig två timmar att blir klar!

Efter det så smet Ebbe och jag ut på en promenad i skogen i det fina vädret!


Det var så soligt att solbrillorna fick åka på. Det var inte igår man hade dem framme!


Fast lite lurad av den fina solen blev man för det var rätt kallt. Blåste en del och var inte alls lika skönt som det såg ut när man tittade ut genom fönstren inifrån.

Men gött med sol är det ju alltid!

Sen ringde Hugo och ville bli hämtad så åkte å plockade upp honom så köpte vi med mat hem som vi åt till lunch.

På eftermiddagen drog jag till gymmet en sväng.


Testade på det här modet med att ha byxor som inte går enda ner och med låga strumpor till. Inget mode för mig kom jag fram till. Så isande kallt å gå med en glipa ner till! Jag är helt enkelt för gammal för sånt frysande mode.


Undvek rena benövningar igår då jag fortfarande känner av låret. Det går åt rätt håll men jag tar det försiktigt så jag inte gör det värre.

Nu taggar vi till å kör måndag! Se hur dem här dagen blir då jag sovit som en kratta i natt.

//Sofie 

Inga kommentarer: