06 februari 2020

Livet på en pinne

Det är när jag efter en lång dag får krypa ner i sängen, nyduschad och med en värmekudde. Ha något bra att läsa och bara stänga av allt annat. Det ska jag straxt göra.

Erik fyller år idag så på lunchen blev det födelsedagsfirande med mat på pizzerian ihop med mamma, Elin, Minna, Majken och Erik. Riktigt trevligt!

Efter jobbet hann jag åka och träna på gymmet.


Blev en timme där innan Hugo ville bli upphämtad från sin träning.

Haft en lugn kväll annars. Det är ju fredag imorgon igen ju! Jisses så gött det ska bli med sovmorgon. Det ser jag fram emot.


Ser även fram emot å få använda de här som tillhör de senaste nytillskotten i klänningsgarderoben. Att lycka inte skulle kunna köpas för pengar förstår jag mig inte på, man kan ju köpa klänningar🙂

//Sofie 

Inga kommentarer: