16 februari 2020

Världens regnigaste söndag

Det har regnat som bara den den här söndagen. Det har regnat konstant sen inatt och gör det fortfarande. Det har nog kommit regn som kompenserar all regnbrist från sommaren 2018 bara idag.

Det har varit en riktig innedag med andra ord. Jag har haft ont i ryggen även idag, men har ändå lyckats städa av hemmet. Det heter ju att man ska röra på sig vid ryggont så har gjort det jag klarat av i min egna lilla takt. Har faktiskt bokat tid hos kiropraktorn imorgon. Det känns bättre nu ikväll, men jag tänker att det är lika bra och kolla upp skiten ordentligt redan från början.Och ont har jag ju fortfarande och jag tvivlar på att det kommer kännas bättre efter en natt liggandes i sängen.

Nej roligare blogginlägg än så här blir det inte den här söndags kvällen. Nästa vecka är det vardag för barnen igen och skolan drar igång. Känns rätt skönt faktiskt.

//Sofie


Inga kommentarer: