19 februari 2020

En VAB-tisdag

Gårdagen bestod av VAB helt och hållet. Ingen jätterolig dag med andra ord. Och det här vädret bestående av regn och blåst håller fan också i sig! Saknar en vidstilla hundpromenad utan regn och med sol.

Idag blir det jobb för min del igen. Så skönt! Jag tycker verkligen inte om att vara hemma och vaba/var sjuk. Alltså det kliar i hela min kropp, tror det har att göra med att jag fått vara hemma så mycket tidigare pga av alla sjukdomar med mina bihålor. Kräks på att gå innanför husets väggar en hel dag. Men så blir det ju ibland ändå och det funkar men jag har märkt att jag tycket det är extra jobbigt.

Nu har ju vi så stora barn så komma ut på hundpromenader är ju inga problem i vabbandet. Igår tog jag mig även iväg till gymmet en sväng på kvällen. Det livade iallafall upp dagen lite🙂

Nu så taggar vi till å kör onsdag!

//Sofie




Inga kommentarer: