11 februari 2020

Rutig klänning och hjärtmönstrade strumpbyxor

Jag och Pontus hade en kväll utan något som helt inplanerat igår. Inga barn hemma och inga träningstider att passa eller nåt sånt.

Det resulterade en en slapparmåndag! Pontus var inte helt pigg då han kände sig hängig. Som att han var på väg att bli sjuk. Jag hade huvudvärk som vägrade släppa så vi var inte så taggade på att göra någonting alls.

Vi beställde hem mat och kollade flera avsnitt av komediserien "Starke man". Många år sedan den sändes, men lyssnade på Anders Jansson i podden "Mina värsta gigg" så blev sugen på att se den då jag aldrig såg den när den sände för en sisådär 10 år sedan.

Kan rekommendera både "Starke man" och podden "Mina värsta gigg". Är lite efter när det kommer till båd, men det kanske är någon mer som är det och vill ha tips på en rolig serie å podd🙂


Dagens outfit blev mönstrad och lite smått färgglatt!

//Sofie

Inga kommentarer: