05 februari 2020

En kväll i vardagen

Sitter i bilen å väntar på Leah som snart har tränat klart. Full rulle även den här onsdagen. Jobb, zonterapi, storhandling av mat, åkte förbi och hämtade knoppar till gardinstänger jag köpt av en på facebookloppisen etc.

Jag höll på att skämmas ihjäl inne på Willys då jag självscannade och fick delavstämning. Vilket jag fått flera gånger tidigare men till skillnad från de gångerna så hade jag den här gången missat att scanna inte bara en, utan tre varor! Fy vad jag tyckte det var jobbigt och stå där me typ svansen mellan benen... Fast det var ingen större fara egentligen, men jag tyckte det var så retligt. Jag brukar alltid vara så noga, men hjärnan hängde visst inte med vid kvällens handling.

Knopparna jag köpte blev jag däremot väldigt glad över! Har en modell av gardinstångsknoppar (helt normalt ord) från Ikea som de tyvärr slutat tillverka och som jag saknar ett par av, men inte nu längre! Bingo!

Nu kommer Leah så vi ska åka hem å äta middag nu. Längtar efter det då magen min kurrar!

//Sofie 

Inga kommentarer: