11 juli 2013

Du Härliga Sommar!

Sommarvärmen kom tillbaka idag igen vilket är underbart! Barnen och jag hade inget planerat idag på dan så vi har bara varit hemma å grejat. Klippt gräset, dammsugit hela huset och torkat alla golven...Hunnit med en stund i solstolen också. Men fy jag klara inte av att sitta förlänge i värmen. Det tar stopp jag mår nästan illa. Skönare att sitta i skuggan med en bra bok/tidning:)

Snart är det dags för mig att åka och jobba.Igen. Men snart är jag leeeedig! Bara ikväll kvar och sen en dagtur imorgon.

Barnen ska få åka med farmor och farfar ut på sjön ikväll. I och med att både Pontus och jag jobbar imorgon så ska de vara lite barnvakt. Leah har tjatat hål i huvudet på mig sen hon vaknade. "När ska vi åka båt mamma? När ska vi sova båten mamma? När ska vi få bada mamma?"

Nu ska jag ut och njuta av det fina vädret lite igen innan jag måste hoppa i jobbkläderna.

//Sofie

Inga kommentarer: