08 juli 2013

JobbKväll

Jag och barnen har varit ledig på dan idag men snart är det dags att bege mig iväg till jobbet för min del. Jobbar kväll nästan varje dag den här veckan utom fredag så får känna på lite hur det känns att jobba skift:)
Smidigt med barnen nu när de är lediga om inget annat.

Vi har haft en riktigt lugn dag här hemma. Var i väg och gjorde ärenden och köpte mat förut men annars bara varit hemma och lekt och pysslat. Nej det har förresten inte alls varit så lugnt. Leahs 3årstrots deluxe slår ta mig tusan alla rekord. Allt ska ifråga sättas, allt! Och så ett hysteriskt utbrott på det. Puuh! Blir helt finito av att vara hemma med fröken Gustafsson.

Andas, andas, andas... Som sagt den där förlossnings andningen kommer till användning titt som tätt.



Var och köpte en sån här plånbok man kan ha telefonen i också av en på facebook loppisen. Helt ny 60 kr helt okej. Men! Ett litet men. Kan vara jag som är knas men det tror jag inte. Tyckte det kändes konstigt när jag började använda den sen slog det mig. Den är ju på fel håll! Eller visst är det väl det? Jag vill ju vända på den när jag ska använda den men det går ju inte...Eller är alla såna här plånböcker till mobiler gjorda så här?

Jag hade en teori om att det kunde vara så att det var för att jag köpte den av en person som verkade komma från ett av de där länderna där man skriver åt fel håll och läser böckerna tvärt emot hur vi här i väst gör. Tänkte om han importerat billiga mobilplånböcker (eller vad tusan de nu kallas) och säljer dem billigt här i Sverige? Haha ja inte vet jag men jag har än så länge inte vant mig vid det och jag tycker det känns konstigt. Men det är väl bara en tidsfråga så har jag vant mig vid det också:)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Tror faktiskt den ska vara så! Mammas är så och en kompis.. Själv har jag ingen. :)