30 juli 2013

Åkt Båt

Igår var vi ute på sjön för första gången i år! Vår båt är under uppfräschning så den är inte i vattnet i år men svärföräldrarnas är på plats där den ska vara så vi passade på att åka med dem igår.

Hade tänkte låna den och vara på sjön hela veckan men väderprognoserna visar på inte allt för bra väder så vi hoppade det. Men igår på väg hem från tävlingen så somnade barnen i båten så vi sov över där hela familjen. Mysigt även att det regnade när vi vaknade:)

Det gick bra i tävlingarna för både Asbys damer och herrar. Herrarna tog tredjeplats och damerna kämpade och kämpande men det räckte inte hela vägen fram men en andra plats blev det allt! Heja heja!

Ikväll ska vi iväg och grilla hemma hos Cissi och Martin. Jag ska hinna klippa mig innan också. Har panik på mina slitna toppar men ingen frissa/frisör har ju tid för mig! Men så ringde jag till ett ställe nu idag och hon hade en tid på eftermiddagen så jag haffade den direkt:)

Asbys damer precis i starten 
Asbys herrar värmer upp 

//Sofie

Inga kommentarer: