15 juli 2013

Morden i Midsomer

Pontus och jag har kommit in i en Morden i Midsomer period. Vi brukar göra det om somrarna. Pontus mamma har ju alla avsnitt samlade och vi har lånat dem så vi betar av dem en efter en. Sommar efter sommar:)

Annars har våran dag bestått av lek i lekpark. Tillsammans med fina Noomi och hennes ungar. Blev ett par timmar med lek och prat. Nu har vi återigen bestämt att det inte får gå så lång tid mellan gångerna vi ses. Hoppas vi lyckas hålla det denna gången:)

Ikväll har jag varit och styrketränat. Det var inte igår. Kommer nog kännas imorgon. Lite i alla fall. Hoppas jag:)

Pontus har varit redig och gjort nytta här hemma.



Vadå vad menar hon nu med dessa bilder? Ja hade jag tänkt steget längre så hade jag kommit ihåg att knäppa kort innan och inte bara efter men nu får det räcka med efter bilder och så får jag istället förklara för er hur det såg ut innan. Det såg förjävligt ut innan. Mossa och ogräs överallt. Både på tak och plattorna.Nedanför taket ser ni ju alla mossa som var där innan. Plattorna syntes knappt ens. Så tro mig. Skillnaden är enorm. Trots saknaden av före bilder.

Nu ska jag kolla på Kommissarie Barnaby.

//Sofie

Inga kommentarer: