09 juli 2013

Nyklippta och Fin i Håret

Det är mina barn det:) Mamma kom hit på förmiddagen och så drog vi till stan för att försöka hitta en drop in frisör som hade tid över för två små barn. Men det fanns det så klart ingen som hade. Men mamma ringde sin frissa som hon går till å hon hade tid att klippa Hugo och Leah. Det blev så fina så fina!

Hann även med en fika på stan och en lite butiks kikande. Hugo och jag åkte hem till oss sen å åt lunch tillsammans. Leah fick en egendag med mormor. Ska alldeles straxt åka iväg och jobba så Hugo ska lämnas av på Pontus jobb innan. Blir så när jag börjar 16 och Pontus slutar klockan 16.

Men imorgon och på torsdag så börjar jag något senare så det blir lite enklare då. Nedräkning, fredag är sista jobbdagen innan jag också får vara ledig!

//Sofie

Inga kommentarer: