20 juli 2013

Robbie Williams!

Idag bär det iväg på äventyr. Jag och Jennie ska åka ner till Göteborg och Ullevi för att checka in Robbie Williams! Tradition nästan ju:) Var ju och såg han 2006 också.

Så jag sitter här i pyjamas och har massa att göra egentligen. Men kommer inte hinna blogga något i helgen säkert och skrev ju inget i går så därför är jag ju bara tvungen att skriva några rader nu ju.

Igår gick Pontus ÄNTLIGEN på semester han också. Vet inte vem som tyckte det var skönast, han, barnen eller jag:) Vi höll oss mest hemma igår och grejade ute. Klippte gräset och sånt skoj. På kvällen var vi och grillade hemma hos Emma och Per. Smidigt när man bara behöver gå rätt över vägen.

Hade en jättetrevligt kväll med grillat och tillbehör. Kom hem runt tolvtiden tror jag så barnen sov länge idag. Jag med fast jag tänkt gå upp skapligt och hinna med allt. Kanske dags å sätta fart nu?

Ha en bra helg allihopa! Det ska jag ha tillsammans med Robbie:)

//Sofie


Inga kommentarer: