27 februari 2017

Det var då själva fan

Att jag aldrig ska kunna få bli frisk. Det blir snarare tvärtom, jag känner mig rätt dålig ikväll.

Jag har inte varit frisk sen jag vet inte när. Den där jävla hostan kan ju gå och köra upp sig någonstans. Hes har jag blivit i kombination med halsont. Näsan rinner den med precis som den gjort sen ett par veckor innan jul. Jag börjar ledsna på riktigt nu. Jag orkar inte.

Känner mig inte alls pigg och skulle helst vilja vara hemma imorgon. Men med tanke på den dåliga lön jag fick ut den här månaden (efter alla mina sjukdomar) så har jag verkligen inte råd att vara hemma mer nu. Kommer säkert få käka Alvedon för att orka morgondagen.

Den här veckan blir helt träningsfri. Tror inte det kommer hjälpa men måste försöka få bort den här skiten ur min kropp nu.

Efter jag jobbat idag har jag vikt tvätt och betalat alla räkningarna. Det tog sin tid att vika tvätten då berget inte var nådigt högt. Skönt att det är gjort iallafall. Nu blir det sängen och hoppas att jag kommer känna mig bättre imorgon. Även att jag tvivlar, så hoppas jag.

//Sofie 

Inga kommentarer: