26 november 2018

Bihålorna gör sig påminda

Vi sov bra natten till idag trots avsaknaden av värmesystem och säsongens kallaste natt/dag. Tio minus grader var det ute när vi vaknade imorse. Perfek tajming å byta värmesystem.

Väderomslag gjorde även att mina bihålor gjorde sig påminda. Haft så ont i dem idag!

På lunchrasten åkte jag till apoteket så med nässpray å värktabletter klarade jag dagen.

Efter jobbet tog jag en sväng förbi den lokala loppisen. Alldeles förlängesen jag var på loppis! Det gjorde mig helt klart på bättre humör.

Fyndade massa fina juldukar, tomtar, tallrikar och denna fina paradhandduk.


Skulle tagit tag i och börjat städa här hemma för att förbereda inför advent, men orken fanns inte ikväll. Paradhandduken fick komma upp iallafall. Alltid något🙂

//Sofie 

Inga kommentarer: