25 november 2018

Fullt på denna helg

Blev ingen tid över att skriva något här igår. Får uppdatera mer om gårdagen senare!

Just nu sitter jag i en idrottshall i Huskvarna då Leah spelar innebandy hela dagen idag. Klockan ringde redan innan 06 imorse... borde vara olaglig en söndag när man är ledig. Just nu är det 30 minuter till nästa match börjar så har lite dötid. Idrottshallar är väldigt källa platser när man är åskådare. Jag kände mig dessutom inte på topp när jag vaknade. Hoppas det inte blir värre. Orkar inte med att vara sjuk igen känner jag.

Fick stanna i panik å köpa spolarvätska på vägen hit ner med. Den tog tvärslut mitt på motorvägen. Såg inte ett skit, så himla otäckt! Fick köra lugnt tills det dök upp en mack som jag kunde stanna vid. Kom lite efter alla andra men hann ner i tid iallafall.


//Sofie 

Inga kommentarer: