10 november 2018

Lördag och kväll

Då var det redan lördagkväll. Har haft en väldigt lugn lördag. Fick sovmorgon då Ebbe väckte oss först vid 8-tiden. Längesen barnen väckte oss om morgnarna, däremot Ebbe väcker oss alltid. Det gjorde även Poker. Alla vår hundar är så morgonpigga.

Åt grötfrukost tillsammans hela familjen. Är inne i en riktig grötperiod just nu. Jag är ju en riktig periodare när det kommer till vad jag äter till frukost. Nu är det alltså gröt som gäller.

Gjorde mig sen i ordning och åkte in en sväng till stan. Shoppade några presenter och så fyndade jag en ny sportbh till mig själv.

Blev sen ett pass på gymmet innan jag for hem.

Eftermiddagen blev det städningen medan jag lyssnade på p3 dokumentär. Så lätt städningen går när man lyssnar på något under tiden.

Hugo har en kompis som ska sova över här inatt. Vi har käkat kinamat och spelat familjeTP. Jag förlorade...

Nu blir det soffhäng resten av kvällen.

//Sofie

Inga kommentarer: