06 november 2018

God afton i stugan!

Idag var jag så megatrött när jag kom hem efter jobb och hämtning av Ebbe. Det blir mörkare och mörkare för varje dag som går nu. Snart är det kolsvart vid tre. Fy, vad jag mår dåligt av det här mörkret och bristen av solljus. Det är inte roligt längre. Våren, du är redan efterlängtad!

Jag lyckades ta på i kragen och å¨kte och tränade efter jag lämnat Hugo på hans innebandyträning. Sjukt mycket folk så jag körde ett pass på trappmaskinen. Svettigt värre var det men känndes bra efteråt. Extra bra kändes det när jag innan knappt trodde att jag ens skulle orka ta mig till gymmet.

Ätit god rödspätta till middag och nu ska barnen i säng. Det blir snart sängen för mig med då jag öppnar imorgon så alarmet plingar tidigt. Dessutom har vi kvällsmöte så det blir en låååång dag imorgon.

//Sofie 

Inga kommentarer: