03 november 2018

Morgonträning

Vaknade redan innan sju idag och var rätt pigg. Så passade på att gå upp och hoppa i träningskläderna för att köra ett pass på gymmet. 


Den här veckan när jag varit ledig med barnen och haft höstlov har varit så himla skön. Känt mig bättre i kroppen än på länge (fått ett avbrott från alla förskolebacillerna) och kunnat träna nästan varje morgon. Se hur det blir när jag börjar jobba som vanligt igen på måndag. Hoppas jag kan få känna mig skapligt pigg nu ett tag när det äntligen börjat vända. 

Vi ska försöka komma iväg och tända lite ljus på gravarna senare idag. Det ska man ju göra den här dagen. Skänka en extra tanke till de som inte längre finns kvar hos oss. 

Pontus ska iväg med jobbet och äta mat och kolla på hockey. Hugo och Leah är medbjudna att kolla på hockey de med av Jocke och Tina. Hockey här i stan alltså. Det är alltså taif som spelar hemmamatch. Det är inte många gånger jag varit och kollat på dem, men funderar på om jag med ska ansluta och kika på matchen i eftermiddag. 

Det är väl lördagens planer. Hoppas ni alla får en bra dag! 

//Sofie 

Inga kommentarer: