12 november 2018

Fars dag och fotboll

Vårt Internet ville inte samarbeta igår. Avskyr att vi bara rätt som det är blir helt utan nät. Inget funkar...

Så får skriva en snabb uppdatering här nu innan jag måste fara och öppna på jobbet:-)

Vi startade dagen med att åka och handla lite färska frallor och duka till mysfrukost för att fira far i huset.


Flera olika sorters av Boxholms ost fick far att välja på med:-)

Därefter åkte jag och lämnade Leah på sin innebandy och sen vidare för att träna själv på gymmet. Hann även se slutet av deras träning. Smög in och kikade även att de helt inte vill ha några föräldrar i hallen.

Vi duschade och gjorde oss sen redo för att fira ännu mer fars dag.

Möte upp mamma, pappa. Elin, Anthony, Minna, Erik och Frida på stadshotellet i Skänninge där vi åt jättegod middagsbuffé tillsammans.

Efter det for vi hem till mamma och pappa för att kika på avgörandet i fotbollen. Norrköping lyckades inte knipa SM guldet och det gjorde Hugo mycket ledsen kan jag meddela. I bilen på väg hem bröt han ihop och grät och sa att "fotboll när det gör så här ont är inte roligt.."


Var även en sväng på kyrkogården och tände ljus på mormor och morfars grav samt så fick vi tårta och kaffe innan vi trötta for hemåt.

Jag var så trött igår. Ja hela familjen var det. Somnade straxt efter 19 redan men vaknade till vid 22 tiden och var vaken en stund innan jag lyckades somna om.

Nu är jag laddad för starten på den nya veckan!

//Sofie


Inga kommentarer: