27 februari 2013

Borde vant mig

Men nej det har jag inte. Morgonpigga barn alltså.. Idag ville Leah gå upp straxt innan 06. Hugo var redan uppe. Vem vet när han gått upp.

De ska inte till dagis än på ett tag men men bara å försöka hålla ögonen öppna och ladda för jobb senare idag. Ska även hinna med en sväng förbi frissan och flytta upp hårförlägningarna.

Hundpromenad ska också hinnas med. Vill gärna träna idag men det får jag nog hoppa. Hinns nog inte med idag. Var ju och tränade igår kväll. Jag och alla andra. Fy fan. Det kvittar hur pepp jag är att träna men när jag kommer till gymmet och de är tjockt med folk då tappar jag suget. När nästan alla maskiner är upptagna typ.. Men men jag lyckades genomföra ett pass ändå men det är seegt när stället väller över av folk.

Nu ska jag äta frukost. Inte gjort det ännu:)

//Sofie

Inga kommentarer: