18 februari 2013

Familjen Annorlunda

Åh för en gångs skull lyckas jag se det! Roligt program. Imponerande program. Att de orkar med alla sina ungar. Jag som tycker det är kaos med två barn... Mitt psyke skulle aldrig klara av så många barn.

Varit en lugn och skön dag annars här hos oss. Barnen och jag var och storhandlade mat på förmiddagen. Efter vi ätit lunch var vi och besökte mamma och pappa. När vi kommit hem sen åkte jag in till stan för att gå promenad med Poker. Men vädret var skit. Snöregn och 1 plus grader. Hade på mig massa kläder men ändå var jag helt genomsur när jag kom hem. Blev ingen långpromenad direkt.

Pontus hade gjort god mat när jag kom hem och snart ska jag hoppa in i duschen. Har eldat för fullt så nu jäklar ska det bli varmdusch:)

Hej svejs!

//Sofie


Inga kommentarer: