12 februari 2013

Gorbys Pirog

Var och storhandlade mat förut och såg att de sålde billiga Gorbys Piroger. Var så längesen jag åt det sist, flera år sen, så jag köpte med hem och åt till lunch nu Och vet ni? Jag lyckades få i mig en hel pirog! Det gjorde fortfarande ont men rivjärnskänslan var mycket mindre. Jippie!

Barnen är lämnade till dagis en stund då jag börjar jobba nu i eftermiddag. Hugo var överlycklig för att de skulle få äta mellis på dagis. Igår fick jag sluta tidigare från jobbet och var jätteglad att jag kunde komma och hämta barnen tidigare! Men det tyckte inte barnen. Leah bröt ihop för hon fick inte vara med och måla då och Hugo för att han inte skulle få äta mellis på dagis. Tack för den.

Ett varv med dammusugaren ska hinnas med innan jobbet. Bara å sätta igång!

//Sofie

Inga kommentarer: